Dag11 - tredje veckan

Annas syster och hennes två barn kom förbi studion. Så Anna och jag fick sköta ljus sättning och inställningar själva, kul med lite eget ansvar. När vi skulle börja fota fick vi reda på att de skulle komma en till praktikant, Emma från bollnäs. Hon var en söt och trevlig tjej som kommer vara med mig fram till jul, bra att jag fick en ny kompis nu när Anna slutar efter denna veckan. När jag skulle ta fram och blanda till lite apelsin saft på lunchen från min saft flaska som jag hade lämnat i köket, då är de nån som har tagit den?! fick dricka vatten, vatten smakar inte gott när man e förskyld. Så veckans mysterium är VAR E MIN SAFT?!?! Tror gubben har tagit den, jag är ute efter dig, ska hålla mina ögon öppna, gillra fällor jag ska nog få fast den jäveln !


© Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0